איך מוציאים ויזה לארה"ב

מעוניינים לבקר באמריקה אך חוששים מהליך קבלת האשרה? רוצים לדעת איך מוציאים ויזה לארה"ב ללא סיבוכים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! להלן כל המידע לו אתם זקוקים אודות קבלת אשרה לפני נסיעה לאמריקה:
עד לאסון התאומים, מרבית הישראלים אשר ביקשו לבקר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לא נתקלו בקשיים מיוחדים בעת קבלת אישור הכניסה אליה. אולם מאז, מים רבים עברו בנהר וכיום, מדובר ללא ספק במשימה סבוכה המצריכה מתן תשומת לב רבה ומילוי קפדני של הכללים. אך כיצד עושים זאת?

איך להוציא ויזה לארה"ב מא' ועד ת'

פירוט שלבי תהליך הוצאת האשרה

מילוי טפסי הבקשה
על מנת להגיש בקשה לאשרת הכניסה המיוחלת יש בראש ובראשונה למלא את טפסי הבקשה הארוכים והמסורבלים. על פניו, לא מדובר במשימה קשה במיוחד, אולם פעמים רבות מגישי הבקשה אינם מדייקים בפרטים אותם הם רושמים בטופס, או מדלגים בהיסח הדעת על סעיף זה או אחר.

היות וחוסר דיוק במילוי הטופס עלול להוביל באופן ישיר לדחיית הבקשה, יש לדייק דיוק מלא בעת מילואם. בכדי להקל עליכם בשלב זה, אנו בדדו שירותי תיירות נמלא ביחד עמכם טופס בקשה בשפה העברית. לאחר מכן, נתרגם אותו בעבורכם לשפה האנגלית ונשלח אותו בעבורכם.

תשלום אגרת בקשה
על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בתהליך, יהיה עליכם לשלם את אגרת הבקשה ולשמור את הקבלה בעבור התשלום. שימו לב! בין אם תזכו באשרה המיוחלת ובין אם לא, סכום האגרה אינו יוחזר אליכם. אולם, בעזרת סיוע מקצועי בסוכנותינו, אנו מאמינים כי תצליחו לא רק ללמוד איך מוציאים ויזה לארה"ב אלא גם, להוציא אותה בקלות וביעילות.

ראיון בשגרירות או בקונסוליה האמריקאית
השלב הבא בסוגיה הסבוכה איך להוציא ויזה לארה"ב, הינה הגעה לראיון אישי אשר יתקיים בבניין השגרירות בתל אביב, או לחילופין בבניין הקונסוליה האמריקאית בירושלים, בהתאם לאזור מגוריכם. בכדי שתוכלו לזכות באשרת הכניסה, יהיה עליכם לעמוד בשלב זה בהצלחה.

בכדי להגביר את סיכוייכם מומלץ להביא עמכם ביום הראיון מלבד דרכון, תמונות פספורט מותאמות בגודל 5*5 ובנוסף, מסמכים המעידים על יכולת פיננסית ועל עצם היותכם מועסקים.

חוששים? אל דאגה! אנו בדדו שירותי תיירות נתדרך אתכם היטב לפני הראיון ואף נתאם לכם מועד נוח.

איך מוציאים ויזה לארה"ב ביתר קלות?
אנו מעניקים סיוע מקצועי ואמין ללקוחות המעוניינים לבקר באמריקה, סין, הודו ומדינות אחרות בעולם. נשמח לתרום לכם מהניסיון והידע הרב שלנו, על מנת להגביר את סיכוייכם לקבלת האשרה. אנו מאמינים בשירות הוגן ומהימן ולכן התשלום הינו סמלי העומד על 150 ₪ בלבד (לא כולל עלות האגרה).

רוצים לדעת יותר? מלאו את הטופס המצורף לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים אודות איך להוציא ויזה לארה"ב.

דילוג לתוכן