שגרירות ארה"ב בישראל

שגרירות ארה"ב הוצאת ויזה שלא למטרות הגירה
טיול בארצות הברית יכול להיות אחת החוויות המעניינות ביותר. נופים מהממים, אטרקציות תיירותיות ייחודיות, מלונות פאר ואולמות קזינו נהדרים ועוד. אך, לפני הטיול יש צורך להנפיק אשרת כניסה שיאפשר לכם להנות מהמדינה.

שגרירות ארצות הברית הינה התחנה הראשונה שעל כל ישראלי המעוניין להגיש בקשה לויזה שלא לצרכי הגירה להגיע אליה. ההליך הוא פשוט לכאורה, אבל עלול להסתבך רק בגלל טעויות קטנות או אמירות מיותרות. מאז אירועי 11 בספטמבר 2001 הפכו הבדיקות והתשאולים למבקשי ויזה לקפדניים יותר, כולל עבור אזרחי ישראל, הנחשבת מדינה ידידותית מאד לארצות הברית.

חברת דדו שירותי תיירות מתמחה בהוצאת ויזה לכל יעד בעולם, בראש וראשונה ארצות הברית וסין, אשר התיירות אליהן נמצאת בעלייה מתמדת ועימה גם הדרישה לאשרות. הנסיבות הקיימות בישראל גרמו לכך כי שגרירות ארה"ב בתל אביב אחראית על אזרחי ישראל, למעט כמה יוצאי דופן. והקונסוליה האמריקנית בירושלים אחראית על תושבי יהודה, שומרון ועזה כמו גם ירושלים.

ניתן לקבל באמצעות שגרירות ארה"ב ויזה באופן ישיר, הן לצרכי תיירות והן לצרכים אחרים. אבל ביצוע התהליך באמצעות חברת דדו שירותי תיירות מגדילה את אחוזי ההצלחה, בזכות מילוי טפסים קפדני, הדרכה בנוגע למסמכים שיש לצרף לבקשה והכנה לקראת הראיון.

תהליך הוצאת ויזה באמצעות שגרירות ארה"ב בתל אביב

שלבי התהליך הם כדלקמן:
א' – מילוי טופס DS-160. זהו טופס הבקשה הראשוני להגשת ויזה, ובלעדיו לא ניתן אפילו להתחיל את התהליך. דף האישור של הטופס חייב להיות מודפס והוא חלק מהמסמכים שחייבים להיות מוצגים בעת הראיון. חשוב לציין כאן כי כל מועמד נדרש למלא בקשה בעצמו. לא מתבצעת באמצעות שגרירות ארה"ב הוצאת ויזה לשני אנשים בטופס אחד.

חברת דדו שירותי תיירות מסייעת במילוי הטופס כהלכה ואף נשמח למלא את הטופס במקומכם. חשוב לחזור ולהדגיש כי מילוי שגוי עלול לגרום לעיכוב בקבלת האשרה או לדחיית הבקשה. במקרה הטוב יהיה צורך בחזרה על התהליך ותשלום נוסף . במקרה הגרוע הבקשה פשוט תידחה.

ב' – למעט מי שגילו מעל 80 או מתחת ל 14 שנים, חייב כל אחד מהמועמדים בראיון. שגרירות ארה"ב בישראל הממוקמת בתל אביב מבצעת את כל הראיונות לתושבי הקו הירוק. תושבי ירושלים, יהודה ושומרון וחבל עזה יעברו ראיון אצל הקונסול האמריקני בירושלים.

ניתן לקבל גם ויזה בנסיבות מיוחדות. חברת דדו שירותי תיירות מסייעת גם בקביעת תורים מוקדמים, אם הנסיבות אכן מאפשרות זאת. התעריף שהחברה לוקחת מהמועמדים הוא זהה, ועומד על 150 שקלים.

תדריך לראיון שתערוך שגרירות ארה"ב בישראל
כפי שכבר נאמר, שגרירות ארה"ב בתל אביב עורכת ראיון עם כל מבקשי הויזה, בכל מקום כולל ישראל. הרעיון מאחורי הראיון הוא שכל מי שמבקש באמצעות שגרירות ארה"ב ויזה יפגש עם נציג אמריקני המתמחה בנושא, על מנת שניתן יהיה לבחון אותו באופן בלתי אמצעי. למעשה, הראיון הוא החלק החשוב ביותר וכישלון בו עלול להביא גם לדחיית בקשות עתידיות.

חברת דדו שירותי תיירות מתדרכת כל מי שהגיש בקשה באמצעותה. התדריך הוא מפורט וכולל גם דברים שאסור בשום פנים לאמר אותם או לחילופין דברים שעשויים לקדם את הסיכוי להצלחה. שגרירות ארה"ב בישראל מקפידה מאד על הליכים פורמליים והתדריך של דדו שירותי תיירות מגדיל מאד את הסיכוי לעבור את הראיון בשלום.

להוציא דרך שגרירות ארה"ב ויזה במהירות עם דדו שירותי תיירות!

כל מי שמעוניין לבצע באמצעות שגרירות ארה"ב הוצאת ויזה, כדאי שיפנה לחברת דדו שירותי תיירות. הטיפול מקצועי, סיכויי ההצלחה גדולים והתעריף נוח – 150 שקלים לאדם, בנוסף על האגרות שתיאלצו לשלם.

דילוג לתוכן